Nieuws

Waterkracht is er!

Met trots presenteren wij u de allereerste editie van Waterkracht, het nieuwe magazine van de Unie van Waterschappen. Na maanden van intensieve samenwerking met Kris Kras Communicatie is het resultaat er: een prachtig magazine dat de waterschapswereld verbindt.

Een frisse start voor een vertrouwd onderwerp

Waterkracht, voorheen bekend als Het Waterschap, is volledig vernieuwd. Het magazine biedt een mix van diepgaande artikelen, praktijkverhalen en nieuws over de watersector. In de eerste editie lees je onder andere hoe je met emoties je invloed vergroot in de bestuurskamer en maak je een wandeling door een van de laatste hoogveengebieden van Nederland.

Een succesvolle lancering

De eerste editie van Waterkracht is op vrijdag 6 september bij ruim 2.700 abonnees op de deurmat gevallen. En daar zijn we ontzettend trots op! Elma Media heeft zich volledig ingezet om de commerciële kant van het magazine te verzorgen en alle advertentieruimte te vullen met relevante bedrijven en instanties.

Meer dan alleen een magazine

Naast het papieren magazine is er ook een nieuw online platform en een maandelijkse digitale nieuwsbrief ontwikkeld. Op deze manier wordt waterschappers een compleet pakket aan informatie en nieuws geboden.