De NVRD verenigt de Nederlandse gemeenten en hun publieke bedrijven die verantwoordelijk zijn voor het afvalbeheer en het beheer van de openbare ruimte.
Uitdaging
In de jarenlange samenwerking heeft de NVRD diverse uitdagingen aan ons voorgelegd. Er lag een uitdaging voor het ontwerpen van een nieuwe corporate identity, een uitdaging voor de exploitatie van het vakblad én een uitdaging om meer inkomsten te genereren voor hun events.
Oplossing
Speciaal voor de NVRD heeft Elma Media een nieuwe corporate identity ontwikkeld waarbij de roots niet uit het oog verloren zijn. Onze creatievelingen brachten de wensen van de NVRD helder in kaart en vertaalden dit naar een nieuwe huisstijl. Met deze frisse, moderne uitstraling is de NVRD helemaal van deze tijd en geeft zij een knipoog naar het verleden die de historie van de vereniging vertelt. Daarnaast hebben we een commerciële propositie neergezet om toeleveranciers te verbinden met de NVRD-leden.
Resultaat
Een prachtige huisstijl waar de leden en de NVRD erg enthousiast over zijn. Daarnaast legt ons salesteam dagelijks contact met organisaties en bedrijven die relevant zijn voor deze sector. Samen met de adverteerder wordt er een effectieve mediacampagne ontwikkeld om op het juiste moment onder de aandacht te komen bij de Nederlandse gemeenten en hun publieke bedrijven die verantwoordelijk zijn voor het afvalbeheer en het beheer van de openbare ruimte. De afgelopen jaren hebben wij de adverteerderskring succesvol uitgebouwd.