Brancheorganisatie NMT (Netherlands Maritime Technology) behartigt de belangen van de aangesloten lid-bedrijven (scheepswerven, toeleveranciers en dienstverleners), biedt professionele ondersteuning bij projecten en voert onafhankelijke onderzoeken uit.
Uitdaging
Al jaren zag het magazine van de NMT er hetzelfde uit en maakten wij onderdeel uit van het productieproces. Totdat we bedachten het tijd werd om het magazine een totale make-over te geven.
Oplossing
We hebben aan de hand van de communicatiestrategie een nieuwe bladformule samengesteld en een mooi, fris en modern ontwerp gemaakt. Ook hebben we gekozen voor een afwijkend formaat en een passend papiersoort zodat de restyling op alle fronten goed uit de verf zou komen.
Resultaat
Het blad bevat interviews, dossiers en reportages over de thema’s van de NMT: Trade, Innovation en Human Capital. Wij kunnen de media van de NMT op een rendabele manier uitbrengen door de inzet van ons salesteam met gespecialiseerde communicatie-adviseurs. Ons salesteam verbindt b2b-ondernemingen met de leden van de NMT. Er zijn meer adverteerders aan de NMT-media gebonden en een grotere kern van trouwe businesspartners voor de vereniging. Het resultaat is dat wij voor zowel de vereniging als adverteerders een strategische sparringpartner zijn.