KNB

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) behartigt de belangen van de (kandidaat)notarissen in Nederland en zorgt dat zij hun werk goed kunnen doen.


Uitdaging

De KNB wilde toetsen of zij op de juiste wijze met hun leden communiceren en of de huidige communicatiestrategie nog voldeed aan het moderne medialandschap.

Oplossing

Elma Media heeft de huidige KNB-communicatiemix doorgelicht. Aan de hand daarvan – en aan de hand van de strategie en koers van de vereniging – hebben wij een crossmediaal communicatieplan opgesteld. Hierin staat beschreven op welke wijze de communicatiemiddelen elkaar kunnen versterken en hoe elk medium in zijn eigen kracht komt te staan.

Resultaat

De eerste zichtbare wijziging in de communicatiemix is een vernieuwd magazine. We hebben voor het magazine een nieuwe bladformule opgesteld en een passend ontwerp gemaakt. Ook hanteert de KNB een crossmediale campagne en communicatiestrategie. Daarnaast kunnen we door de inzet van ons salesteam de kosten voor de realisatie voor dit fantastische magazine downsizen.

Recente projecten

Wilt u ook advies?