Vereniging De Binnenvaart is al vijfentwintig jaar één van de grootste en meest actieve verenigingen in de binnenvaart. De vereniging streeft ernaar de historie van rederijen en particuliere vaart te behouden. Daarnaast worden ook het heden en de toekomst van de Rijn- en binnenvaart niet vergeten.
Uitdaging
Ruim vijfentwintig jaar geleden klopte Vereniging de Binnenvaart bij ons aan, omdat ze een mediapartner zochten voor hun magazine. Zij wilden een strategische mediapartner die het magazine kon vormgeven, produceren en kostentechnisch interessant kon uitgeven. En als je zo lang met elkaar samenwerkt, komen er ook andere uitdagingen aan het licht: het ontwikkelen van een database (app) en het bouwen van een nieuwe website.
Oplossing
Als mediapartner van verenigingen weten wij als geen ander op welke wijze we adverteerders kunnen binden aan een vereniging en hoe we de communicatiemiddelen kunnen professionaliseren.
Resultaat
Een heel tevreden opdrachtgever waar we al een hele lange periode mee en voor samenwerken op diverse terreinen. Middels ons salesteam (en een slim acquisitieplan) zorgen we ervoor dat de media van de Vereniging de Binnenvaart al meer dan vijfentwintig jaar bestaansrecht heeft.