KNB start met trots imagocampagne
Wie aan de notaris denkt, denkt aan een akte. Terwijl het beroep veelzijdiger is dan alleen de juridische kant ervan. Met de campagne ‘Het Moment” staat de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) stil bij de talloze momenten die hebben geleid tot dat ene, allesbeslissende moment.
Centraal staan een aantal belangrijke momenten als tekenen voor je droomhuis, huwelijkse voorwaarden en het opstellen van een testament. Momenten waarop de notaris een rol speelt in het leven van klanten én de eigenschappen die dit van hem of haar vraagt. Een bijdrage waar het notariaat trots op kan én moet zijn.
Voor de campagne zijn 6 video’s gemaakt die laten zien hoe belangrijk de rol van de notaris is. Via online advertenties op LinkedIn, Instagram, verschillende websites en print advertenties in vakbladen worden het notariaat en haar stakeholders hierop gewezen.
De campagne is een belangrijk onderdeel van 1 van de 3 thema’s in de Strategische Agenda Notariaat 2020 – 2025 namelijk Futurepro(o)f. Het is een van de stappen die de beroepsorganisatie zet om bij te dragen aan een positief imago van het notariaat.