De Slager in een nieuw jasje
In de samenwerking met Elma voor de uitgave van het KNS-ledenblad De Slager kwam de mogelijkheid van een restyling ter sprake. Een goed idee maar ook een uitdaging. De Slager is al heel lang het ledenblad van de KNS en kent een aantal vaste elementen. De branche herkent zich in bepaalde kleuren en beelden.
Desondanks is Elma Media erin geslaagd om, zonder al die ingrediënten opzij te schuiven, een moderne en stoere versie van De Slager neer te zetten. Door naar de basis te kijken van de slagersbranche en de herkenbaarheid van de KNS daarin te verweven is er een totaal nieuw blad ontstaan. ‘Ruimte’ is ook een toverwoord in de nieuwe opmaak. Dat zorgt ervoor dat artikelen de aandacht krijgen die ze verdienen.
In een hele prettige samenwerking is de eerste editie en inmiddels ook de tweede editie ontstaan: de nieuwe stijl staat als een huis. Een prima basis voor de toekomst. Samen met een accurate projectbegeleiding heeft de restyling van De Slager voor de KNS gezorgd voor een compleet nieuw en toch herkenbaar ledenblad.