De Beroepsvereniging van Nederlandse Interieurarchitecten (BNI) ondersteunt, stimuleert en promoot Nederlandse interieurarchitecten in binnen- en buitenland. De verschillende mediakanalen van de vereniging bieden uitstekende mogelijkheden om professionals binnen de binnenhuisarchitectuur effectief te bereiken. En kunt u ervoor zorgen dat uw merk/bedrijf zeer voordelig en gericht onder de aandacht komt bij erkende interieurarchitecten. De mediakanalen bestaan uit de website, een digitale nieuwsbrief en een periodiek magazine.
Magazine NOOK
NOOK is het magazine van de Beroepsverenging van Nederlandse Interieurarchitecten (BNI) en van de Belgische Associatie van Interieurarchitecten (AiNB) en verschijnt vier keer per jaar in een oplage van 750 Nederlandse en 750 Belgische exemplaren. De pijlers van NOOK: het uitwisselen van vakkennis en het opdoen van inspiratie door en met vakgenoten.
Digitale nieuwsbrief
Oplage: 1.250
Frequentie: één keer per maand
www.BNI.nl
Deze website informeert en inspireert de interieurarchitecten in Nederland. BNI.nl is van grote praktische waarde voor professionals in de interieurarchitectuur.
Wilt u ook effectief uw doelgroep bereiken?
Dat kan! Wij hebben voor u een crossmediaal aanbod waarmee u onder de aandacht komt van interieurarchitecten.